Organizacija korporativnih proslava

Preuzmite brošuru

BROŠURA

Download (0.2 MB)

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam upit za organizaciju događaja Ili direktno pozovite našeg specijalistu za organizaciju događaja:

+387 66 772 730

Proslavite u velikom stilu! Proslava nove poslovne saradnje, uspješnog kvartala, rekordnog profita ili proslava za strane partnere i saradnike. FORTUNA će vaše poslovne proslave postaviti na viši nivo.

Imate li jasnu viziju vaše proslave, ili možda, samo ideju kako želite da vaša proslava izgleda, ali ne znate kako da uklopite sve kockice? FORTUNA vam može pomoći u svakom koraku organizacije proslave, od osmišljavanja koncepta, odabira mesta za proslave, keteringa, pronalaženje osoblja, pa do pozivanja gostiju i pronalaženje adekvatnog smeštaja za njih i prevoza do same proslave.

Radili smo sve vrste događaja, od proslava, konferencija, team buldinga, modnih revija, takmičenja, live streaminga, organizacije voditelja, crvenih tepiha…. Angažovanjem našeg profesionalnog tima štedite vrijeme i novac. Sprovodimo u djelo vaše zamisli, a predviđeni budžet planiramo tako da dobijete maksimum.

Možemo vam ponuditi pomoć u svim segmentima organizacije proslave od idejnog rješenja i koncepta korporativne proslave, preko konsaltinga i planiranja, do sprovođenja dogovorenih planova.

FORTUNA - Organizacija događaja za pamćenje

Dogovor o organizaciji događaja podrazumijeva da možete izabrati našu cjelokupnu ponudu, ili samo segmente koji su vam potrebni.

Aktivnost na organizaciji željenog događaja za klijenta izvodi se sa stepenom učešća koji sami odaberete – od potpune uključenosti u sve segmente organizacije, do cjelokupne organizacije po sistemu ,,ključ u ruke”, gde mi preuzimamo cjelokupnu organizaciju, a vi samo dolazite na proslavu.

DETALJI ORGANIZACIJE

Korporativne proslave - Šta ovaj pojam obuhvata?

Kada se pomenu korporativne proslave najčešće se misli na one kojima se obilježavaju poslovni uspjesi. Tu su i novogodišnje korporativne proslave, godišnjice kompanija, prijem stranih partnera, dodele nagrada… U želji da dobijete najbolje za vašu kompaniju, zaposlene, saradnike i klijente, napravićemo detaljan protokol, osmisliti originalne poklone, predstaviti vas u najboljem svijetlu.

Angažovanjem dobijate najbolju podršku za predstavljanje vaše firme, uz garanciju ekspeditivnosti i odgovornosti, gde kvalitet ne trpi nijednog trenutka. Ovo je idealna prilika da se izdvojite od konkurencije!

Nijedna realizacija ne može do kraja biti uspiješna ukoliko ne znate svaki detalj njenog koncepta. Sa idejom da budemo inovativni predložićemo ono sto niste ponudili vašim gostima, zaposlenima ili klijentima i napravićemo događaj za pamćenje.

U skladu sa dogovorenim konceptom pronalazimo prostor koji odgovara idejama, planiranom broju gostiju, strukturi i budžetu. To mogu biti hoteli, restorani, event cenrti, open door koncepti, vile, kuće sa bazenima, salaši, specijalizovani prostori za konferencije, sajmove ili dešavanja u prirodi…

Cjelokupan utisak umnogome zavisi od angažovanog osoblja, jer sa njima gosti imaju najviše dodira. Profesionalci iz našeg tima, uz planirani dress code i poznavanje stranih jezika, u potpunosti će odgovoriti na visoke standarde koje ste gradili svih ovih godina.

Svaka ideja baza je za originalno djelo koje kreira naš dizajnerski tim na bilo kojoj vrsti štampe.

Sarađujemo isključivo sa proverenim ketering kućama koje su u stanju da odgovore i najkomplikovanijim zahtjevima, predstave kuhinje iz cijelog svijeta, reprezentuju našu zemlju na najbolji mogući način, isprate željeni stil…

„Gost na prvom mjestu“ nije rečenica koju koristimo samo kao frazu koju smo toliko puta čuli. Posao završavamo tek kada svaki gost ode sa događaja zadovoljan, pun utisaka i pozitivne energije. 

Naše dugogodišnje iskustvo u poslovima dekoracije najraznovrsnijih privatnih i poslovnih proslava, obiman asortiman dekorativnih elemenata i opreme, kao i ekipa iskusnih profesionalaca u oblasti dekoracije, garancija su da svaku zamisao možemo sprovesti u djelo. Dekoracija može biti specijalno osmišljena za tematski događaj (Nova godina, dan firme, proslava za djecu zaposlenih), može biti u skladu sa vizuelnim identiteom kompanije (godišnjica firme, seminari, kongresi, konferencije), a može i biti i nešto sasvim specifično za novu liniju proizvoda koju pokrećete, za nastup na novom tržištu ili za drugu priliku koju želite da obilježite.

Prevoz gostiju od aerodroma do mjesta gdje se organizuje događaj.

Šta obuhvata FORTUNA organizacija korporativnih proslava

Na dan proslave vodićemo računa o svemu dogovorenom i pratićemo dan u skladu sa svim elementima, raspoloženjem gostiju, vremenskim prilikama i neočekivanim situacijama. Prepustite nam realizaciju proslave vaše kompanije i budite gosti na svojoj proslavi!